טויוטה עומדת כיום בראש רשימת חברות הרכב המובילות ומציעה ללקוחותיה שלל דגמים וחידושים שנה אחר שנה. בין דגמים אלו נוכל למצוא רכבי ספורט, שטח, משפחתיות, ג'יפים ואף משאיות. איכותם של דגמי רכבים אלו באה לידי ביטוי בכבישי ישראל עם כניסות למוסכים לעיתים נדירות, מחירים סבירים של טיפולים, עיסקאות טרייד אין מפתות, בלאי נמוך, אמינות לאורך שנים, צריכה נמוכה יחסית של דלק ושמירה על איכות הסביבה. נתונים אלה מציבים את החברה היפנית הגדולה כחברה המובילה במגוון רחב של קטגוריות.

אפשרויות שידרוג לטויוטה

החל מהשנים האחרונות, מציעה סוכנות טויוטה ישראל לאלפי לקוחותיה להצטרף ולהיות חלק מעסקאות טרייד אין משתלמות ומגוונות. עוד מוצעות ללקוח אפשרויות תשלום מגוונות כמו גם פריסה נוחה לתשלומים, אשר מקלה את העניין ומאפשרת כמעט לכל אדם ממוצע להנות משידרוג רכבו הישן. חשוב לציין שסוכנויות אלה מעסיקות תחת שורותיהן את מיטב העובדים האמינים והמסורים, אשר תמיד ישמחו לסייע.

מתן שירות גם לאחר הקנייה

סוכנויות החברה מתחייבות בפני הלקוח לליווי צמוד בכל הקשור לרכישת האחריות עבור הדגם שנרכש. האחריות הנמכרת בסוכנות כוללת בין השאר כיסוי ביטוחי מוגבר ללא תשלום נוסף. בימינו, ימים בהם כבישי ישראל רווים תאונות ואסונות, נושאים אלו הפכו לאבן היסוד בכל הנוגע לרכישת רכב. מעבר לזה, תוכלו ליהנות משירותי מוסך מקצועיים ולקבל את כל הטיפולים הנדרשים. נציגי הסוכנות אף יהיו זמינים לכל בעיה, תקלה וייעוץ מקצועי במוקדי התמיכה הטלפוניים.

טרייד אין ברחבי הארץ

בעשור האחרון, קמו להם מאות סוכנויות ומגרשי טרייד אין הפזורים ברחבי הארץ. טויוטה העולמית הנחתה כי ניתן להחליף גם רכבים שאינם מתוצרת טויוטה. לטויוטה קיימות ברחבי ישראל כמה סוכנויות משנה בהן ניתן להביא רכב משומש, להחליפו או לשדרגו ולאבזרו. אחת מסוכנויות אלה, סוכנות ירוחם עזרא, יושבת במרכז באר שבע ונחשבת לאחת מסוכנויות המשנה האיכותיות בארץ.