סוכנות טויוטה ישראל מהווה את אחת מהסוכנויות הפופולריות והגדולות ביותר בכל הנוגע לעסקאות טרייד אין. למי שאינו מזוהה עם המושג, עסקת טרייד אין הינה עסקה בה אדם מחזיר את רכבו הישן, מקבל עליו זיכוי ומשדרג לרכב חדש יותר. כל אשר נותר הוא לשלם את ההפרש, בדרך כלל לא גדול במיוחד, עבור הרכב החדש.

בסוכנויות טויוטה השונות אשר פרושות ברחבי הארץ, אף מוצע לציבור הרחב לבצע עסקאות כאלו עבור רכבים שאינם תוצרת החברה עצמה, כך על פי החלטת הייבואנית הראשית של החברה לישראל, יוניון מוטורס. רכבי יד שנייה, אשר בבעלות הסוכנויות, עוברים טיפולים ובדיקות מקיפות בטרם הן מוצעות לקהל הרחב כחלק מעסקת טרייד אין.

כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

ראשית, מתחייבות הסוכנויות לשמור את כל נתוני הרכב ועברו במחלקת טרייד אין, לשם שקיפות מלאה של מצב הרכב אל מול הקונה. הנתונים כוללים תאונות, באם נעשו, מונה קילומטרז', טיפולים שוטפים, תוספות ושיפורים וכל פרט מידע אחר, ולו הקטן ביותר אשר עשוי לעניין את הקונה. אפשר להיות סמוכים ובטוחים כי לאחר שהרכב הגיע למגרש הסוכנות, הוא נשמר בצורה הטובה ביותר לאורך כל הדרך.

טיפולים ובדיקות

בנוסף לכך, כחלק מהשירות המקצועי והמסור של עובדי סוכנות טויוטה, מבצעים במוסך הסוכנות בדיקות שגרתיות ומבחני נהיגה לרכבים יד שנייה לפני שהם מוצעים למכירה. כמו כן, עוברים הרכבים בדיקות שמן, מים ופנסים. מערכת הקירור, מערכת הבלמים ומערכת ההיגוי נבדקות גם הן וכמובן שמתבצעת בדיקת בלאי של חלקים מכאניים ברכב, אשר יוחלפו במידת הצורך. כך למעשה מבטיחים לנו הסוכנים בטיחות מעל הכל. לבסוף, דואגת הסוכנות לניקיון הרכב, מבפנים ומבחוץ כאחד.

סיוע גם לאחר קנייה

סוכנות טויוטה שמה את שביעות רצון לקוחותיה במקום הראשון. לכן, גם לאחר שמתבצעת עסקת טרייד אין והרכב יעבור לבעלותו של הקונה, יכול הקונה להמשיך וליהנות מהשירות האדיב, האמין והמקצועי של נציגי השירות אשר ישמחו להיות שם עבורו.