כאשר מגיע הזמן להחליף את המכונית הישנה בדגם חדש יותר, חשוב לעשות עבודת הכנה וסקר שוק. רכישת מכונית היא אחת ההוצאות הגדולות ביותר לכל משק בית, השנייה לאחר רכישת בית. ולכן ישנה משמעות רבה לתהליך הבדיקה וההכנה לפני קבלת ההחלטה ורכישת המכונית שתשרת את הקונה במשך כמה שנים טובות.

אילו דגשים משמעותיים בעת רכישת מכונית אצל סוכנות טויוטה?

ישן או חדש?

אחת הדילמות אצל לקוחות רבים, במיוחד בקרב אלה שהתקציב שעומד לרשותם מוגבל, היא האם לקנות רכב מדגם חדש או רכב יד שנייה. רוב סניפי סוכנות טויוטה מחזיקים הן את הדגמים החדישים ביותר והן דגמים מיד שנייה.

רכישת דגם חדש מקנה אחריות, ומבטיחה שקט נפשי מבחינת תקלות לתקופה הראשונה של הרכב. גם בנושא הבטיחות והנוחות לנהג ולנוסעים, בדרך כלל רכב חדש מאפשר נוחות רבה יותר, ובטיחות מקסימאלית, מכיוון שכל חלקיו חדשים ועדיין לא נשחקו. החיסרון של רכב חדש הוא, כמובן, העלות הגבוהה.

רכישת רכב מיד שנייה בסניפי סוכנות טויוטה, מבטיחה רכישת רכב אשר נבדק לעומק על ידי מוסך מורשה, ועבר את כל התיקונים והשיפורים הנדרשים כדי להבטיח שהלקוח יקנה רכב בטוח ומוכן לנסיעה. גם רכישת רכב יד שנייה בסניפי סוכנות טויוטה מקנה אחריות, כך שבמידה ולאחר הרכישה מסתבר כי ברכב ישנן בעיות שבדיקת המוסך לא גילתה, הסוכנות אחראית לתקן את כל התקלות הללו עד שהרכב יהיה כשיר לחלוטין לנסיעה.

הנחות ומבצעים:

בכל סוכנויות הרכב יפגוש הלקוח אנשי מכירות מיומנים אשר ישכנעו אותו, לרכוש עכשיו את הרכב שהם מציעים למכירה. פעמים רבות עקב הלחץ המופעל הלקוח אינו מברר לגבי מבצעים והנחות שיכולים להוריד באופן משמעותי את מחיר הרכב, או לאפשר ללקוח באותו מחיר לקנות רכב עם חבילת אביזרים ששווים סכום כסף ניכר.

לכל סוכנות טויוטה ישנו אתר אינטרנט בו מפורטים המבצעים וההנחות שמוקנים בסוכנות בפרק הזמן הנתון. בנוסף, ניתן לפנות לאנשי המכירות של סוכנות טויוטה ולברר לגבי הנחות ומבצעים, עוד לפני ההגעה הפיזית לחנות.

אפשרויות מימון:

בסניפי סוכנויות טויוטה ניתן לקבל מידע אודות אפשרויות מימון נוחות לרכב בסוכנות עצמה ולבצע את הרכישה במקום ובצורת התשלום הנוחה ללקוח.

סוכנויות טויוטה מקנות אפשרויות רכישה רבות כך שכל לקוח ימצא את העסקה הטובה עבורו.

טקטיקום – כתיבת תוכן