טויוטה העולמית יוצאת השנה במגוון דגמים חדשים ומשופרים כאשר 8 ואולי אפילו 10 מתוכם יגיעו לישראל! החברה, הידועה בהשקעה ובמחשבה הרבות שהיא משקיעה בתכנון כל פריט ורכיב ברכביה, והעמלה על שיפור מתמיד לדגמיה, יוצאת השנה לשוק עם דגמים מצוינים, אמינים ובטיחותיים עם חידושים והפתעות רבים. להלן הצצה ראשונה לדגמי טויוטה החדשים לשנת 2012 שכבר הגיעו לישראל.

מדגם של דגמי טויוטה לשנת 2012

טויוטה יאריס החדשה: הדגם החדש מרווח יותר מקודמיו, לאחר שחברת טויוטה הרחיבה את בסיס הגלגלים שלו ב 50 מ"מ נוספים. היאריס החדשה מכילה אפשרויות שדרוג משוכללות כמו מסך מגע. היא עוצבה מחדש ומשדרת שובבות עם יוקרה ואלגנטיות. למרות שהיא גדלה בגודלה היא הפכה לחסכונית יותר בדלק (צורכת ליטר דלק על כל 20 ק"מ). הדגם החדש יימכר בישראל במחיר היכרות של 91,900 ₪. הדגם שיימכר בישראל יהיה בעל מנוע של 1.33 ליטר. כמו כן יגיע הדגם עם 7 הילוכים.

טויוטה קמארי 2012 , הדגם ההיברידי החדש של טויוטה: הדגם החדש מגיע עם עיצוב מחודש המקנה לו מראה יוקרתי ומרשים. הדגם החדש גדול במעט מדגם הקמארי הישן. מימדיו: 4.825 מ"מ אורך, 1,825 מ"מ ברוחב, בסיס הגלגלים הוא ברוחב 2,775 מ"מ. למי שחשובה לו השמירה על איכות הסביבה, אך אינו מוכן להתפשר על איכות הבטיחות וחוויית הנהיגה, הקמארי החדשה היא הרכב בשבילו.

טויוטה היילקס החדשה: הטנדר הנפוץ והפופולארי בעולם. הדגם החדש זוכה לעיצוב מרשים ואווירו-דינאמי יותר מקודמיו. הדגם הידני של ההיילקס יימכר עם מנוע 2.4 ליטר טורבו דיזל, ובהספק של 144 כח סוס. מאפייניו של הדגם האוטומטי הם: מנוע 3 ליטר טורבו דיזל, וההספק יעלה מכ 170 כח סוס לכמעט 200 !

טויוטה פריוס ˌplug-in הרכב החשמלי החדש, הנטען של החברה: לאלה שחשובה להם השמירה על איכות הסביבה ושמקפידים על נסיעה ברכב "ירוק" עד כמה שאפשר, עם זיהום אוויר מינימאלי, פריוס plug-in הוא הרכב בשבילכם! עם רמת זיהום מינימאלית וחיסכון אדיר בדלק, הרכב הנטען נוסע בעזרת המטען עד למרחק של 24 ק"מ ועד למהירות של 100 קמ"ש מבלי לבזבז טיפת דלק אחת!

מבחר דגמים משופר ומרשים ממתין ללקוחות החברה בישראל.